مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-22فناوري

زارع پور: رومینگ اپراتور های ایرانی با قیمتی ارزانتر در اختیار زوار قرار خواهد گرفت


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیس زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سه شنبه (31 مرداد) که برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در مورد در صحن علنی مجلس حضور یافته بود، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: انشاالله امسال سیم کارت و اینترنت عراقی و رومینگ اپراتور های ایرانی ارزانتر و با کیفیت تر از سال گذشته در اختیار زوار قرار خواهد گرفت.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عیس زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز سه شنبه (31 مرداد) که برای پاسخ به سوال یکی از نمایندگان در مورد در صحن علنی مجلس حضور یافته بود، گفت: با تلاش همکارانم و با تعامل خوبی که وزیر محترم فن آوری اطلاعات عراق داشتند انشاالله امسال سیم کارت و اینترنت عراقی و رومینگ اپراتور های ایرانی ارزانتر و با کیفیت تر از سال گذشته در اختیار زوار قرار خواهد گرفت.

وی در مورد اقداماتی که در دو سال گذشته برای توسعه زیر ساخت های ارتباطی کشور انجام شده است افزود: در دوسال گذشته تلاش های گسترده ای برای نوسازی زیر ساخت های ارتباطی کشور در لایه های مختلف فراهم کردیم.

همانطور که در جلسه ماه قبل از همین تریبون خدمت شما مطرح و گزارشی در این باره عرض کردم، در هر 4 لایه شبکه ارتباطی کشور (دسترسی، تجمیع، مادر مخابراتی کشور یا همان زیر ساخت کشور و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع پور: رومینگ اپراتور های ایرانی با قیمتی ارزانتر در اختیار زوار قرار خواهد گرفت

زارع پور: رومینگ اپراتور های ایرانی با قیمتی ارزانتر در اختیار زوار قرار خواهد گرفت