مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-22سياسي

ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند


ادارات و دستگاه های مختلف شهرستان گناوه همکاری لازم را با ستاد اربعین شهرستان برای تجهیز مواکب، رفع نیازمندی ها و خدمت رسانی شایسته به زائران حسینی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری عصر سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد اربعین شهرستان گناوه با تقدیر از همه دست اندر کاران آیین ها و برنامه های سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت اظهار داشت: حضور مردم شهرستان گناوه در آیین های محرم و همکاری و همراهی همه دست اندر کاران این برنامه قابل تقدیر است.

فرماندار گناوه با اشاره به کمک های مردمی برای تجهیز مواکب اعزامی به مراسم اربعین حسینی افزود: مردم و خیرین شهرستان گناوه همواره در کارهای خیر و کمک به برنامه های معنوی و مذهبی پیشتاز و زبانزد هستند و امسال نیز در امر کمک به مواکب حسینی از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: شهرستان گناوه در مسیر کاروان های اعزامی به مراسم اربعین نیز قرار دارد و مردم این شهرستان مهمانداران کاروان های زیارتی کربلا و زائران حسینی نیز هستند و در این زمینه پیشتاز هستند.

وی ادامه داد: از همه مردم و خیرین شهرستان درخواست می کنیم که به منظور ارائه خدمات هر چه شایسته تر به زائران حسینی در این ایام هر کسی به نوبه خود کمک و همکاری کند تا بتوانیم امسال نیز میزبانان خوبی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند

ادارات شهرستان گناوه با ستاد اربعین همکاری کنند