مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-19سياسي

حمایت مدیریت ارشد استان قزوین از فعالیت های فرهنگی و هنری


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حمایت مدیریت ارشد استان قزوین از فعالیت های فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: با وحدت و هم دلی، فتح قله های درخشان فرهنگ و هنر دست یافتنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدحسین فائزی با اشاره به فعالیت های مجموعه فرهنگ و ارشاد استان اظهار کرد: در طول یک سال و نیم گذشته، تلاش داشته ایم تا با همراهی همکاران در اداره کل ارشاد و با حمایت های امام جمعه و استاندار، با اقدامات راهبردی همچون برخورد جدی با انحصار و فساد، تربیت نیروهای جوان و انقلابی هنرمند، ایجاد فضای هم دلی و نیز طراحی اقدامات شاخص فرهنگ و هنر و رسانه، به سمت قله های پیشرفت حرکت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: پشتوانه مستحکم و حمایت های و هوشمندانه استاندار قزوین در دولت سیزدهم، سبب شد درهای جدیدی به روی اصحاب رسانه و هنر و فرهنگ گشوده شود.

بازپس گیری ساختمان تاریخی امیرکبیر بعد از 10 سال، تصویب 3 طرح بزرگ مولدسازی، به جریان انداختن طرح های راکد عمرانی و نیز اختصاص منابع ویژه حمایتی جاری و عمرانی، نشان از اعتقاد و اعتماد راسخ مدیریت ارشد استان به عرصه فرهنگ دارد.

وی با اشاره به حمایت رییس مجمع نمایندگان استان از عملکرد مجموعه مدیریتی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین تصریح کرد: پشتیبانی نماینده مردم قزوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مدیریت ارشد استان قزوین از فعالیت های فرهنگی و هنری

حمایت مدیریت ارشد استان قزوین از فعالیت های فرهنگی و هنری