مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-12فرهنگي

رونمایی از 11 کتاب کودک و نوجوان


در رویداد «فصل نو، کتاب نو»، 11 کتاب کودک و نوجوان اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که چاپ اول فصل های تابستان، پاییز و زمستان 1401 و بهار 1402 بودند، - در رویداد فصل نو، کتاب نو ، 11 کتاب کودک و نوجوان اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان که چاپ اول فصل های تابستان، پاییز و زمستان 1401 و بهار 1402 بودند، رونمایی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، این آیین، دومین نشست رونمایی آثار اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان بود که در آن به معرفی آثار رمان و شعر کودک و نوجوان پرداخته شد.

سومین رویداد رونمایی کتاب توسط انجمن نویسندگان کودک و نوجوان نیز که به کتاب های تصویری اختصاص دارد، طی هفته های آتی برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است در این مراسم که با اجرای معصومه نوازنی، نویسنده، مترجم و عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان برگزار شد، مجموعه شعر فردا پلاک فرد سروده حسین تولایی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مجموعه شعر یکی دو شیشه عطر خاطره سروده بابک نیک طلب از نشر گویا به حضار معرفی شد.

خانه جنگلی نوشته طاهره عبدالکریمی خلجی از نشر آوای برتر، هفت جاویدان اثر مرجان فولادوند از نشر هوپا و اوهوخیتف تألیف نسترن فتحی از انتشارات نردبان از جمله دیگر آثاری بود که به شرکت کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 11 کتاب کودک و نوجوان

رونمایی از 11 کتاب کودک و نوجوان