مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 17:552023-07-27سياسي

هدف قرآن سوزی پوشش دادن کشتار و جنایات صهیونیست ها در فلسطین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جواد محمدی نژاد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: از وزارت خارجه ضمن درخواست پیگیری جهت انتقال سلوان مومیکا به دستگاه قضایی کشور های مسلمان، خواهان مطرح کردن وضعیت سرزمین های اشغالی در شورای حقوق بشر سازمان ملل هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد جواد محمدی نژاد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو گفت: آتش زدن قرآن کریم دل هر مسلمانی را می سوزاند.

اما اینکه این اقدام چندین مرتبه و با حمایت دولتی یک کشور همراه باشد حاوی نکاتی پنهان برای مسلمانان است.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه در خاطر عده ای، از جهت تبلیغات دروغین رسانه های دشمن، کشور های اروپایی با حمایت از حقوق بشر یاد می شوند که این یک دروغ بزرگ است؛ و نشانه آن همین حمایت بی شرمانه از آتش زدن قرآنی که مهمترین مقدس دو میلیارد مسلمان است می باشد.

اینکه در کشور سوئد فردی به ظاهر مسلمان از کشور عراق با سوابق خطرناک بیاید تابعیت دریافت کند و با مجوز دولت و حمایت و محافظت پلیس از آن اقدام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف قرآن سوزی پوشش دادن کشتار و جنایات صهیونیست ها در فلسطین است

هدف قرآن سوزی پوشش دادن کشتار و جنایات صهیونیست ها در فلسطین است