مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-13سياسي

اعزام هیات تجاری و فناوری به ارمنستان در شهریورماه


یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 22 تا 25 شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می شود.

- یک هیات تجاری و فناوری با حمایت مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از 22 تا 25 شهریورماه به کشور ارمنستان اعزام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعزام و برگزاری جلسات B2B برای شرکت های دانش بنیان یکی از چهار برنامه مرکز تعاملات برای کمک به توسعه بازار بین الملل شرکت های دانش بنیان است و تاکنون بیش از 900 برنامه اعزام توسط این مرکز برای شرکت ها برگزار شده است.

اعزام در حاشیه برگزاری نمایشگاه های تخصصی بزرگ انجام می شود و در سال جاری نیز مرکز تعاملات 24 برنامه اعزام به کشورهای مختلف برای شرکت های دانش بنیان درنظر دارد.

پیش از اعزام شرکت ها به کشور ارمنستان مطالعات میدانی در حوزه های تخصصی این شرکت ها و فرآیند متناظریابی برای آن ها انجام می شود.

هدف از انجام این فرآیند، برگزاری جلسات باکیفیت B2B در حاشیه نمایشگاه اکسپو ارمنستان برای شرکت ها است و شرکت ها در این سفر پس از بازدید از نمایشگاه اکسپو ارمنستان، حضور در جلسات B2B تجاری در اتاق بازرگانی ارمنستان، حضور در جلسات B2B تجاری در اتحادیه تجار و کارفرمایان ارمنستان، نشست مشترک با اتحادیه ها و انجمن های فناوری و نوآوری و همچنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات تجاری و فناوری به ارمنستان در شهریورماه

اعزام هیات تجاری و فناوری به ارمنستان در شهریورماه