مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 13:352023-07-27اقتصادي

علت ادامه افت فشار و قطعی آب برخی مناطق شهر اصفهان چیست؟


آبفای اصفهان در روزهای اخیر از رفع مشکل قطعی آب مناطقی از کلانشهر اصفهان خبر داد در حالی که شهروندان همچنان از تداوم قطعی و افت فشار آب گلایه دارند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: ساکنان مناطق مرکزی و شمال شهر اصفهان از جمله خیابان باهنر، مولوی، چمران، مسجد سید، ملک شهر، زینبیه، شهرک کوثر در حالی از یک هفته گذشته تاکنون با افت فشار و قطعی آب مواجه شدند که سد زاینده رود امسال با حجمی بیش از 600 میلیون مترمکعب نسبت به مدت مشابه سال قبل 88 درصد افزایش ذخیره آب دارد.

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان روز دوشنبه دوم مرداد با صدور اطلاعیه ای از حل مشکل قطعی و فشار آب در برخی مناطق شهر اصفهان طی چند ساعت خبرداد و این در حالی است که با گذشت سه روز برخی شهروندان همچنان از تداوم بی آبی گله می کنند و نبود آب در این روزهای بسیار گرم آنان را کلافه کرده است.

خانم شریفی ساکن خیابان باهنر شهر اصفهان، به خبرنگار مهر می گوید: حدود یک هفته است که آب نداریم، هر سال بهانه کمبود آب و کمبود بارندگی بود اما امسال هم که حجم آب سد بالا آمده، این است وضعیت آبرسانی شرکت آب و فاضلاب به مردم! وی که در طبقه دوم یک واحد آپارتمانی زندگی می کند، می افزاید: برای آشامیدن، روزی یک شل 1 .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت ادامه افت فشار و قطعی آب برخی مناطق شهر اصفهان چیست؟

علت ادامه افت فشار و قطعی آب برخی مناطق شهر اصفهان چیست؟