مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-09سياسي

برگزاری کنگره معلمان انقلاب اسلامی از 21 مردادماه


رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی از گردهمایی معلمان منتخب سراسرکشور در 21، 22 و 23 مرداد ماه در تهران خبرداد و گفت: باید با یک عزم ملی، از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش دفاع کرد و کاستی ها را نیز برطرف کرد.

- رییس کنگره معلمان انقلاب اسلامی از گردهمایی معلمان منتخب سراسرکشور در 21، 22 و 23 مرداد ماه در تهران خبرداد و گفت: باید با یک عزم ملی، از اهداف و برنامه های آموزش و پرورش دفاع کرد و کاستی ها را نیز برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی امیری با اشاره به این که یکی از اصلی ترین دغدغه ها و مطالبات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، ایجاد تحول اساسی در نظام تعلیم و تربیت می باشد، اظهارکرد: ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت بدون تحول در مدرسه امکان پذیر نیست، چرا که کانون اصلی تحول در آموزش و پرورش بلکه بهتر بگویم کانون تحول در محله، مدرسه است و معلمان رکن رکین و بازیگران اصلی این تحول هستند.

وی ادامه داد: همه نهادها، ارگان ها و خانواده ها به ویژه معلمان، مدیران و برنامه­ریزان کشور باید نقش خود را در ایجاد تحول در آموزش و پرورش ایفا کنند.

در همین راستا معلمان منتخب کشور در قالب کنگره معلمان انقلاب اسلامی، در 21، 22 و 23 مرداد ماه جاری در تهران گردهم می آیند و با برگزاری جلسات کارشناسی در قالب کارگروهای تخصصی 13گانه که با حضور معاونان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره معلمان انقلاب اسلامی از 21 مردادماه

برگزاری کنگره معلمان انقلاب اسلامی از 21 مردادماه