مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 22:352023-08-21اجتماعي

بازدیدهای قطبی از مدارس لرستان / ثبت نام بیش از 85 درصد دانش آموزان


دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور رفع مسائل و مشکلات مدارس لرستان بازدید ارزیابان و بازرسان از مدارس از آغاز روند ثبت نام دانش آموزان در استان در حال انجام است.

- ایسنا/لرستان دبیر ستاد ثبت نام آموزش و پرورش لرستان گفت: به منظور رفع مسائل و مشکلات مدارس لرستان بازدید ارزیابان و بازرسان از مدارس از آغاز روند ثبت نام دانش آموزان در استان در حال انجام است.

حمید میرساکی سی ام مرداد ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور رفع مسائل و مشکلات مدارس لرستان بازدید ارزیابان و بازرسان از مدارس از آغاز روند ثبت نام دانش آموزان در استان در حال انجام است.

وی گفت: این بازدیدها از کلیه مدارس غیردولتی و مدارس متوسطه اول و دوم انجام و تاکنون بیش از 2100 بازدید از آغاز ثبت نام دانش آموزان تاکنون انجام گرفته است.

میرساکی افزود: در این بازدیدها بررسی شاخص های پروژه مهر و بازگشایی مدارس و همچنین وضعیت ثبت نام دانش آموزان در نظر گرفته می شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: تمامی موضوعات، کمبودها و مسائل توسط ارزیابان بعد از بازدید، طبق فرم های مربوطه تکمیل و همان روز در سامانه نظارت وزارت آموزش و پرورش ثبت و در اداره کل مشکلات و موانع احتمالی بررسی، پیگیری و رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدیدهای قطبی از مدارس لرستان / ثبت نام بیش از 85 درصد دانش آموزان

بازدیدهای قطبی از مدارس لرستان / ثبت نام بیش از 85 درصد دانش آموزان