مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-07اقتصادي

قطعی برق دغدغه اصلی واحدهای تولیدی کردستان


سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی تولید را از اولویت های اساسی و مهم کردستان ذکر کرد.

- ایسنا/کردستان سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی تولید را از اولویت های اساسی و مهم کردستان ذکر کرد.

علی نوری امروز دوشنبه(16 مرداد) در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی سنندج یک، با اشاره به اینکه در این بازدید ها به طور جدی به مشکلات مطرح شده واحدهای تولیدی رسیدگی می شود، اظهار کرد: در بازدید امروز بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی صاحبان واحدهای تولیدی تسهیلات بانکی، قطعی برق و مسائل مربوط به تامین مواد اولیه بود.

وی رونق تولید، حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع پیش روی تولید را از اولویت های اساسی و مهم کردستان ذکر کرد و افزود: به منظور دستیابی به هدف مذکور در معاونت اقتصادی استانداری طرحی با عنوان دوشنبه های تولید را اجرایی کردیم و در این راستا هر دوشنبه از واحدهای تولیدی و صنعتی موجود در استان بازدید می کنیم.

سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری کردستان بیان کرد: رویکرد و هدف ما در حوزه واحدهای تولیدی، توانمندسازی شهرک های صنعتی، توسعه عدالت محور این شهرک ها در استان و احصای مشکلات آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی برق دغدغه اصلی واحدهای تولیدی کردستان

قطعی برق دغدغه اصلی واحدهای تولیدی کردستان