مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:152023-07-24دانش

سبد بورس های 13 گانه دانشجویی معرفی شد


رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با معرفی سبد بورس های 13 گانه دانشجویی و تامین اعضای هیات علمی گفت: در وزارت علوم به اضافه دو بورس قبلی، - رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با معرفی سبد بورس های 13 گانه دانشجویی و تامین اعضای هیات علمی گفت: در وزارت علوم به اضافه دو بورس قبلی، 5 بورس شامل فنی مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، سلامت و هنر را در حوزه تامین اعضای هیات علمی دانشگاه ها و 6 بورس نیز شامل دانش، مشاغل، ابرار، وطن، سرآمدان و بنگاه های اقتصادی را در حوزه دانشجویی تدوین و از سال تحصیلی جاری اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداش پور در نشست خبری که به منظور رونمایی از سامانه یکپارچه بورس های دانشجویی در ساختمان مرکزی سازمان امور دانشجویان برگزار شد، گزارشی از وضعیت بورس های دانشجویی ارائه داد و گفت: در کشورهای دنیا بورس های متنوع و متفاوتی در حوزه دانشجویان و دانشگاهیان وجود دارد.

در واقع وقتی از بورس صحبت می کنیم منظور از ظرفیت هایی هست که کشورهای مختلف دنیا در اختیار دانشجویان یا دانش آموزان قرار می دهد تا تسهیل کننده مناسبات آن کشور در حوزه های مختلف باشد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ما در ایران در حوزه دانشگاهی دو نوع بورس داریم، گفت: یکی از این بورس ها بورس های هیات علمی است که بخشی از آن بورس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبد بورس های 13 گانه دانشجویی معرفی شد

سبد بورس های 13 گانه دانشجویی معرفی شد