مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:312023-08-08حوادث

انهدام باند سارقان تجهیزات دکل های مخابراتی در اصفهان


 حسین ترکیان رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع 2 فقره سرقت تجهیزات از دکل های مخابراتی در شهرستان کوهپایه بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

 وی افزود: با بررسی های دقیق صورت گرفته مشخص شد سارقان به وسیله یک دستگاه خودرو پراید با حضور در محل های سرقت اقدام به تخریب درب ها و قفل های محافظ دکل های مخابراتی کرده و 20 عدد باطری لتیومی، یک عدد باطری دیزل و تعدادی قطعات و تجهیزات مربوطه دیگر را به سرقت برده اند.

ترکیان بیان کرد: کارآگاهان با بررسی های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 3 سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات دقیق و حساب شده آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

 رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی استان تحقیقات از آنها به صورت تخصصی انجام و متهمان به 2 فقره سرقت تجهیزات دکل های مخابراتی و 2 فقره سرقت از کارگاه های صنعتی شهر اصفهان به ارزش  10 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری اموال مسروقه شامل 2 دستگاه سنگ فرز، یک دستگاه دریل یک دستگاه هیلتی، 4 عدد دوربین مداربسته، 4 عدد کپسول گاز و مقادیری کابل مسروقه در بازرسی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان تجهیزات دکل های مخابراتی در اصفهان

انهدام باند سارقان تجهیزات دکل های مخابراتی در اصفهان