مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-24سياسي

توافق برای بازگشایی پادگان دوشان تپه


شهردارمنطقه 13 به پادگان دوشان تپه اشاره کرد و گفت: توافق خوبی صورت گرفته و در حال حاضر موضوع در کمیسیون ماده 5 در دست بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، محمد هادی علی احمدی در حاشیه برنامه ارتباط مردمی سامانه سامد (111) که با حضور جمعی از معاونان و مدیران درمحل اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران برگزار شد، گفت: بر اساس توافقی که با وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نیز صورت گرفت، بیش از 11 هکتار مجموعه افزار سازی در منطقه 13 در اختیار شهرداری قرار گرفت که ضمن احداث بوستان، سرانه های عمومی مورد نیاز شهروندان نیز تأمین می شود.

  وی افزود: توافق دیگر مربوط به پادگان دوشان تپه است که پیشرفت خوبی داشته و در حال حاضر در کمیسیون ماده پنج در دست بررسی است و امیدواریم تا اوایل سال آینده تحویل منطقه می شود.

  علی احمدی اظهار کرد: علاوه بر تخصیص فضایی برای احداث بوستان، با انجام این توافق، چهار خیابان اصلی در این منطقه بازگشایی و از بن بست خارج می شود.

  وی ادامه داد: خیابان های پنجم نیروی هوایی و دهقان از خیابان پیروزی به دماوند می رسد که نقش بسیار مهمی در کاهش ترافیک شرق پایتخت دارد.

  شهردار منطقه 13 در خصوص پاسخگویی به درخواست های شهروندان در برنامه امروز سامانه سامد تصریح کرد: عمده درخواست های شهروندان در زمینه مسائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق برای بازگشایی پادگان دوشان تپه

توافق برای بازگشایی پادگان دوشان تپه