مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:252023-08-01بين الملل

وقتی اف بی آی، سیاست کاخ سفید را نقض می کند!


اوایل سال جاری میلادی روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، یک آژانس فدرال سیاست کاخ سفید را نقض کرده و از روش های محرمانه ای برای خرید ابزارهای تجسسی از شرکت اسراییلی NSO Group، - اوایل سال جاری میلادی روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد، یک آژانس فدرال سیاست کاخ سفید را نقض کرده و از روش های محرمانه ای برای خرید ابزارهای تجسسی از شرکت اسراییلی NSO Group، سازنده نرم افزارهای جاسوسی پگاسوس استفاده کرده است.

دولت جو بایدن به اف بی آی دستور داد تا پیرامون این مسئله تحقیق و تفحص کند و اکنون کاشف به عمل آمده که خود اف بی آی خریدار این ابزار بوده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت گیزمودو ، هنگامی که گزارش روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، دولت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا به پلیس اف بی آی دستور داد تا درباره این گزارش تحقیقات لازم را انجام دهد.

اکنون پس از گذشت چندین ماه و پایان یافتن روند تحقیقات مشخص شده که خود اف بی آی از سیاست کاخ سفید سرپیچی کرده و ابزار جاسوسی را از شرکت اسراییلی NSO Group، سازنده نرم افزارهای جاسوسی پگاسوس که در فهرست سیاه آمریکا قرار دارد، خریداری کرده است.

بدین ترتیب نیویورک تایمز در حال حاضر در گزارش جدید خود به این مسئله پرداخته است اما با این حال آژانس ارشد مجری قانون آمریکا در تلاش است تا دخالتش را در این مسئله ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اف بی آی، سیاست کاخ سفید را نقض می کند!

وقتی اف بی آی، سیاست کاخ سفید را نقض می کند!