مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:252023-07-31اقتصادي

نظر فریدون عباسی درباره شکایت ایران از کره جنوبی


رییس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: انجام کار کارشناسی برای پیگیری منابع مالی بلوکه شده کشور در کره جنوبی از طریق دادگاهی منصف و بین المللی گامی روبه جلو است، - رییس پیشین سازمان انرژی اتمی کشور گفت: انجام کار کارشناسی برای پیگیری منابع مالی بلوکه شده کشور در کره جنوبی از طریق دادگاهی منصف و بین المللی گامی روبه جلو است، از طرف دیگر تمام این اتفاقات که برای جمهوری اسلامی ایران در جامعه بین المللی رخ داده است، کلاس درسی برای همه کشورها است.

فریدون عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لایحه ارجاع اختلاف بین بانک مرکزی ایران و دولت جمهوری کره به داوری ، بیان کرد: ما ابزارهای دیگری را در گذشته در دست داشتیم که بتوانیم کره جنوبی را ملزم کنیم که حقوق کشور ما را رعایت کند اما از آنها استفاده نکردیم و البته روابط تجاری خود را با آنها حفظ کردیم و معمولا این رابطه نیز یک طرفه بود.

ما بیشتر کالای کره ای را وارد می کردیم و بازار ما مملو از کالاهای مختلف کره ای بود.

وی در ادامه اظهار کرد: با توجه به اینکه آنها در تحریم ها نیز مشارکت می کردند کشور ما این سیاست را پیش گرفت تا ورود کالاهای کره ای را محدود کند.

مقداری نیز به تولیدکنندگان داخلی بها داده شد اما بحث بلوکه کردن منابع مالی ما در بانک های کره جنوبی از آنجا آغاز شد که ما یا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر فریدون عباسی درباره شکایت ایران از کره جنوبی

نظر فریدون عباسی درباره شکایت ایران از کره جنوبی