مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-17سياسي

جای مجموعه های بزرگ گردشگری همدان در سلیمانیه عراق خالی است


نماینده جامعه هتلداران استان همدان گفت: جای مجموعه های بزرگ گردشگری همدان در نمایشگاه بین المللی سلیمانیه عراق خالی است.

- امین ابوالقاسمی پیش از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه جای خالی و عدم حمایت دانشگاه علوم پزشکی همدان و مجموعه گردشگری سلامت در رویداد بین المللی نمایشگاه سلیمانیه عراق احساس می شود، اظهار کرد: جامعه هتلداران به عنوان متقاضی اصلی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر این، تعدادی از واحدهای گردشگری در این نمایشگاه حضور دارند اما انتظار می رفت مجموعه های بزرگ گردشگری مانند شرکت سیاستی علیصدر و تله کابین گنج نامه مثل همیشه در تبلیغات و بازاریابی مشارکت داشته باشند.

نماینده جامعه هتلداران استان همدان با اشاره به این نمایشگاه گفت: پس از انتشار فراخوان و مکاتبه با وزارتخانه مقرر شد همدان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته سلیمانیه عراق که از 26 تا 29 مردادماه در محل نمایشگاه بین المللی سلیمانیه برگزار می شود حضور داشته باشد.

ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: پس از اینکه فراخوان در اختیار فعالان گردشگری قرار گرفت و با هماهنگی تشکل های گردشگری و جلسات متعدد مقرر شد استان همدان یک غرفه در این نمایشگاه داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای مجموعه های بزرگ گردشگری همدان در سلیمانیه عراق خالی است

جای مجموعه های بزرگ گردشگری همدان در سلیمانیه عراق خالی است