مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-06پزشكي

ترفند صنایع دخانی برای کسب سود بیشتر/از ممنوع کردن «ویپ» عقب نمانیم


رییس جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ضمن اشاره به آنچه که «ترفندهای مافیای دخانیات برای کسب سود بیشتر» خواند، گفت: در همین راستا شرکت های دخانیاتی، - ترفند صنایع دخانی برای کسب سود بیشتر/از ممنوع کردن ویپ عقب نمانیم رییس جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ضمن اشاره به آنچه که ترفندهای مافیای دخانیات برای کسب سود بیشتر خواند، گفت: در همین راستا شرکت های دخانیاتی، ویپ را به عنوان جایگزین سیگار عرضه کرده اند؛ این درحالیست که عاقبت آن مشخص است، سازمان بهداشت جهانی نیز ممنوعیت آن را اعلام کرده و ما هم نباید در این زمینه عقب بمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا مسجدی در نشست خبری جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات ایران ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران می توانند به مطالبه گری کمک کنند؛ به عنوان مثال خبرنگار می تواند از دستگاه قضا بپرسد برای کنترل مصرف دخانیات ذیل برنامه هفتم توسعه قرار است چه اقدامی انجام شود؟ این کار به روشنگری کمک می کند.

وی افزود: چون برنامه هفتم توسعه درحال تدوین است باید دید اصلا درباره دخانیات مطلبی وجود دارد؟ تا جایی که ما می دانیم هنوز مطلبی از دخانیات وجود ندارد؛ این درحالی است که این موضوع با سلامت مردم مرتبط است و ما باید از قوای سه گانه تقاضا داشته باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند صنایع دخانی برای کسب سود بیشتر/از ممنوع کردن «ویپ» عقب نمانیم

ترفند صنایع دخانی برای کسب سود بیشتر/از ممنوع کردن «ویپ» عقب نمانیم