مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-06سياسي

قواعد جهاد را از قرآن آموخته ایم


فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه، نهاد جهاد است، گفت: ما قواعد جهاد را از خداوند متعال در قرآن آموخته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پنجمین جشنواره قرارگاه قرآنی نور سپاه، اظهار داشت: صمیمانه از حجت الاسلام والمسلمین قرائتی تشکر می کنم که با وجود شرایط فعلی جسمی با همه وجود همچنان مانند گذشته های دور که در صحت و سلامت کامل بودند، قدم های ایشان در راه ترویج معارف قرآن همچنان راسخ و استوار است.

سردار سلامی افزود: این موضوع یک حجت آشکار برای همه ماست که هرچه در توان داریم برای ترویج قرآن و شناخت معارف آن به کار بگیریم.

فرمانده کل سپاه با اشاره به آیه شریفه ادْعُ إِلَیٰ سَبِیلِ رَبِّکَ بِالْحِکْمَهِ وَالْمَوْعِظَهِ الْحَسَنَهِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِی هِیَ أَحْسَنُ ، گفت: تصورم این است که حجت الاسلام قرائتی این آیه از قرآن را در طول عمر با برکت خود به صورت کامل اجرا کردند.

وی ادامه داد: واقعاً زبانی که ایشان برای بیان قرآن دارند، زبان مردم است؛ یعنی یک اتصال بسیار روان، زیبا و ارزشمندی بین لسان غیب و لسان آن مرد.

حجت الاسلام قرائتی بین زبانی که خداوند متعال در قرآن به کار می گیرد، زبانی که برای مردم ما قابل فهم است، ارتباط برقرار می کند که این همان امتداد نزول قرآن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قواعد جهاد را از قرآن آموخته ایم

قواعد جهاد را از قرآن آموخته ایم