مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-16اقتصادي

ماجرای شایعات بنزینی اخیر چیست


افزایش مصرف بنزین در روزهای گذشته، با فشار بر شبکه توزیع، انتقال بنزین تولیدی از پالایشگاه های جنوب به شمال کشور و مدیریت توزیع آن را با چالش مواجه کرده است که به زودی با تدابیر اندیشیده شده توسط وزارت نفت این مشکل برطرف می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته شایعات مختلفی درباره افزایش قیمت بنزین در اذهان عمومی ایجاد شده است، شایعاتی که در طول ماه های گذشته نیز بارها تکرار شده و هر بار توسط مسئولان دولت و مجلس تکذیب شده است.

به نظر می رسد افکار عمومی همچنان تحت تاثیر اتفاقات تلخ آبان 98 و هزینه سازی دولت وقت قرار دارد، به طوری که با وجود تاکیدات چندباره و صادقانه دولت سیزدهم مبنی بر تثبیت قیمت بنزین، همچنان شیطنت رسانه های خارجی بر آرامش روانی جامعه اثر مخرب می گذارد.

در دو سال گذشته اخبار متعددی درباره افزایش قیمت بنزین در برهه های زمانی مختلف منتشر شده است، به عنوان مثال در ماجرای هک سامانه سوخت ایران در آبان 1400، شایعه افزایش قیمت بنزین با هدایت رسانه های فارسی زبان منتشر شد و اینگونه روایت شد که خبر هک سامانه سوخت واقعیت نداشته و دولت به دنبال افزایش قیمت بنزین است، ولی حال مشخص است که چقدر آن خبرها دروغ بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای شایعات بنزینی اخیر چیست

ماجرای شایعات بنزینی اخیر چیست