مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-28سياسي

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد


قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه در جمع عزاداران حسینی اظهار کرد: ماه محرم فرصت بسیار خوبی برای تببین احکام، اصول، فروع دین و در ضمن عزاداری های شور و شعور است.

وی افزود: چه شد پسر پیغمبر را به شهادت رساندند، مگر نمی دانستنداو پسر پیغمبراست؟ تصور می کنید کسانی که امام حسین را شهید کردند نماز نمی خواندند؟ روزه نمی گرفتند؟ نماز شب برخی از ان ها ترک نمی شد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از مسائل مهم جامعه ما درک همین مساله است، چون تاریخ تکرار می شود، وی با تشریح فلسفه قیام امام حسین (ع) اظهارکرد: تحلیل نادرست این است که امام حسین می خواست امر به معروف و نهی از منکر کند و حکومت اسلامی تشکیل دهد، اما نمی دانست شهید خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق گفت: اساساً منافات ندارد، امام حسین (ع) برای احیای دین، امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، در عین حال می دانست شهید می شود.

وی اضافه کرد: همانگونه که برای امام حسین گریه می کنیم و جان می دهیم، هدف و نهضت قیام امام حسین را عمیقاً بفهیم و بدانیم او برای احیای دین خدا جام خود را فدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد

قوه قضاییه در مبارزه با فساد عزم جدی دارد