مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 21:202023-08-13سياسي

ثبت نام اولیه داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر گذشت


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام اولیه تعداد داوطلبان استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مرز 500 نفر گذشت.

- محسن حسین میرزایی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت نام اولیه تعداد داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مرز 500 نفر گذشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از ساعت هشت صبح روز 16 مردادماه جاری پیش ثبت نام دواطلبان شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و به تبع آن در استان آغاز شد و ساعت 18 امروز این مهلت به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه 48 درصد ثبت نامی ها در بازه سنی 30 تا 45 سال قرار دارند، افزود: بیش از 500 داوطلب از استان به منظور شرکت در این انتخابات مدارک خود را به طور کامل در سامانه بارگذاری کردند که از این تعداد 11 درصد بانوان و 89 درصد آقایان هستند.

حسین میرزایی اضافه کرد: چهار درصد این افراد دارای تحصیلات حوزوی، 16 درصد دارای تحصیلات دکتری، 68 درصد فوق لیسانس و 12 درصد دارای مدرک کارشناسی هستند.

وی عنوان کرد: دواطلبانی که ثبت نام اولیه را انجام داده اند می توانند از 27 مهرماه به مدت یک هفته در صورت احراز شرایط لازم ثبت نام نهایی را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اولیه داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر گذشت

ثبت نام اولیه داوطلبان چهارمحال و بختیاری در انتخابات مجلس از مرز 500 نفر گذشت