مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:302023-08-22ورزشي

تراکتور به آسیا نرسید


تیم فوتبال تراکتور که شروع خوبی در لیگ بیست و سوم نداشت و با دو شکست برابر سپاهان و پرسپولیس، در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر نماینده امارات شکست خورد و حضور در آسیا را از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 دقیقه امروز سه شنبه بین تیم های تراکتور ایران و الشارجه امارات در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که این دیدار با برتری 3 بر یک تیم اماراتی به پایان رسید.

شاگردان پاکو خمز در حالی گام در این رقابت آسیایی گذاشتند که دو دیدار ابتدایی خود در لیگ برتر را با شکست برابر سپاهان و پرسپولیس پشت سرگذاشته بودند و از شرایط فنی مطلوبی برخوردار نبودند.

با این حال حضور پرتعداد علاقمندان به فوتبال که ظرفیت ورزشگاه را کامل کرده بودند، این انگیزه و امیدواری را برای سرخپوشان تبریزی به وجود آورده بود که با پیروزی برابر الشارجه امارات به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

تراکتوری ها که از حمایت هوادارانشان برخوردار بودند هر چند تلاش زیادی کردند تا در نیمه اول دروازه حریف اماراتی را باز کنند اما کم تعداد بودن در خط حمله و زهردار نبودن حملات این فرصت را از آنها گرفت که به گل برسند.

در مقابل شارجه امارات که بازیکنان با کیفیتی را در اختیار داشت از معدود موقعیت هایش بهتر استفاده کرد و در دقیقه 25 روی یک ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور به آسیا نرسید

تراکتور به آسیا نرسید