مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-19اجتماعي

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان کار در تهران


در همین پایتخت هستند کودکانی که نه جایی برای تحصیل دارند و نه زندگی؛ با این حال و به لطف گروه های جهادی رسیدگی به آنها فراموش نشده است.

- گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس؛ گروهی جهادی، متشکل از جوانان دغدغه مند جنوب هستند و ساکن محله های محروم تهران.

رویکردشان توانمندسازی کودکان و خانواده های دارای کودک کار، خیابان و آسیب دیده است و از سال های پیش، فعالیتشان را در بخش هایی از این مناطق آغاز کرده اند.

این گروه جهادی 300 خانواده دارای کودک کار دختر و پسر را تحت پوشش خود قرار داده است و خدمات آموزشی، مشاوره، درمان، خیریه، کارآفرینی، ورزش و تفریح، آموزش همگانی و ترک اعتیاد را ارائه می دهد.

گروه جهادی حضرت ابوالطالب(ع)، یک مدرسه پسرانه و یک مدرسه دخترانه در محله امامزاده یحیی(ع) دارد و پس از اجرای طرح توانمندسازی به مدت 3 سال، نقاط و قوت طرح را مورد بررسی قرار داده است.

در سال تحصیلی جدید، آمار خانواده های تحت پوشش این گروه جهادی به هزار خانواده در مناطق 12، 15  و 16( خوابگاه و مرکزنگهداری کودکان بی سرپرست و کار) خواهد رسید.

حجت الاسلام محمدطاهر باقری سرپرست گروه جهادی حضرت ابوطالب(ع) درباره فعالیت این گروه جهادی گفت: گروه جهادی حضرت ابوطالب(ع) 10 سالی است که فعالیتش را در منطقه 12 آغاز کرده است و جامعه هدف این گروه جهادی جنوب منطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان کار در تهران

گزارشی تکان دهنده از زندگی کودکان کار در تهران