مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:502023-07-23اقتصادي

بیش از 280 هزار پرس غذا در محرم بین مددجویان قزوین توزیع می شود


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی، از توزیع 280 هزار پرس غذای گرم و توزیع بیش از 10 هزار بسته غذایی در بین نیازمندان در محرم امسال خبر داد.

- همت امانی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طبق سنوات گذشته اطعام و احسان حسینی با مشارکت خیرین ونیکوکاران و با محوریت مراکز نیکوکاری صورت می پذیرد.

وی افزود: هم اکنون 180 مرکز نیکوکاری در محلات و مساجد مستقر هستند که اطعام و احسان حسینی در آنها صورت می پذیرد و روزنه طبخ غذای گرم صورت می پذیرد و در بین نیازمندان همان منطقه توزیع می شود.

این مسوول ادامه داد: در محرم امسال طبق برنامه هایی که پیش بینی شده است توزیع 280 پرس غذای گرم و بیش از 10 هزار بسته سبد غذایی در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت خیرین و نیکوکاران صورت خواهد گرفت.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: پخت و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان از ابتدای ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه محرم ادامه دارد و تلاش امدادگران کمیته امداد و مراکز نیکوکاری بر این می باشد که با منطقه بندی محلات توزیع غذا و بسته ها به صورت عادلانه صورت پذیرد و تا پایان محرم همه خانواده های تحت حمایت از نذورات حسینی بهره مند گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 280 هزار پرس غذا در محرم بین مددجویان قزوین توزیع می شود

بیش از 280 هزار پرس غذا در محرم بین مددجویان قزوین توزیع می شود