مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-18اقتصادي

صدور 17 هزار و 500 جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از صدور 17 هزار و 500 جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه خبر داد و گفت: از این تعداد حدود 10 هزار گذرنامه اصلی و 7500 جلد نیز گذرنامه موقت (زیارتی) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هزینه صدور گذرنامه دائم(اصلی) 450 هزار تومان و گذرنامه موقت(زیارتی) 50 هزار تومان است، اظهار داشت: تا چندی پیش گذرنامه های اصلی حدودا 4 روزه و گذرنامه های زیارتی 2 روزه صادر می شدند اما در روزهای اخیر و به دنبال افزایش تقاضای متقاضیان، پروسه صدور، چاپ و ارسال مقداری افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش تقاضاها، از زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تقاضا می شود چنانچه قصد دریافت گذرنامه و سفر زیارتی دارند از هم اکنون به محل های مورد نظر مراجعه و ضمن همکاری با متولیان امر، پیگیر امورات گذرنامه خود باشند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با یان اینکه فعلا دستورالعملی از مرکز برای صدور گذرنامه اصلی یا موقت در مرز ابلاغ نشده است، گفت: متقاضیان برای گذرنامه دائم می توانند به مراکز پلیس به اضافه 10 و برای گذرنامه زیارتی به آدرس کرمانشاه - چهار راه شهیاد، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 17 هزار و 500 جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه

صدور 17 هزار و 500 جلد گذرنامه برای زائران اربعین در کرمانشاه