مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-06فرهنگي

توصیه مسعود جعفری جوزانی به بازیگران جوان


کارگاه «انتقال تجربه فیلمسازی» با حضور مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز 14 مرداد ماه برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

- کارگاه انتقال تجربه فیلمسازی با حضور مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز 14 مرداد ماه برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

کارگردان شیر سنگی گفت: امیدوارم بازیگران جوان به جز بازیگری، از بزرگانی مانند علی نصیریان، جمشید مشایخی، داوود رشیدی، عزت الله انتظامی و محمدعلی کشاورز، اخلاقیات را بیاموزند.

کارگاه انتقال تجربه فیلمسازی با حضور مسعود جعفری جوزانی نویسنده و کارگردان عصر روز گذشته 14 مرداد ماه برای اعضاء باشگاه مخاطبان موزه سینما در سالن فردوس این مجموعه فرهنگی تاریخی برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، مسعود جعفری جوزانی با بیان اینکه اگر بخواهیم فیلمساز شویم ابتدا باید اجزای آن را به خوبی بشناسیم، گفت: زمانی که ما درس سینما می خواندیم، هنوز سینما جدی گرفته نمی شد و وقتی درباره آن صحبت می کردیم گاهی با تمسخر می گفتند مگر سینما، خواندن می خواهد؟! آن دوران به غیر از مارکسیست ها بقیه به سینما به چشم تفریح نگاه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مسعود جعفری جوزانی به بازیگران جوان

توصیه مسعود جعفری جوزانی به بازیگران جوان