مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-20اقتصادي

تصویب 86 درصد اعتبارات استانی برای حوزه آب و خاک کشاورزی خراسان جنوبی


مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین اعتبارات استانی بخش کشاورزی برای حوزه آب و خاک مصوب شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: بیشترین اعتبارات استانی بخش کشاورزی برای حوزه آب و خاک مصوب شد.

اکبر محمدی، امروز یکشنبه 29 مرداد با اشاره به ضرورت تقویت حوزه آب و خاک با هدف رسیدن به کشاورزی پایدار و مطمئن، به رسانه های گروهی گفت: با پیگیری های متعدد بیش از 86 درصد اعتبارات استانی سازمان جهاد کشاورزی در حوزه آب و خاک است، به گونه ای که تاکنون از سر جمع اعتبارات مصوب استانی سال 1402 سازمان جهاد کشاورزی، حدود 550 میلیارد ریال تاکنون به بخش آب و خاک اختصاص دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در قالب طرح های احیاء و مرمت قنوات، احداث استخرهای ذخیره آب کشاورزی، انتقال آب با لوله، احداث و بهسازی کانال های آبیاری عمومی، مجتمع های دامپروری، یکپارچه سازی و تجهیز و نوسازی اراضی سنتی و احداث جاده بین مزارع هزینه می شود.

مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی با داشتن 7540 رشته قنات ثبت شده، اولین استان قنات خیز کشور است، بازسازی و مرمت قنوات از دغدغه ها و اولویت های این سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 86 درصد اعتبارات استانی برای حوزه آب و خاک کشاورزی خراسان جنوبی

تصویب 86 درصد اعتبارات استانی برای حوزه آب و خاک کشاورزی خراسان جنوبی