موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-06سياسي

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است/برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند


رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به قطع مجدد آب در بوستان چیتگر برای آبیاری درختان گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند؛ رییس قوه قضاییه دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

- رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به قطع مجدد آب در بوستان چیتگر برای آبیاری درختان گفت: برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند؛ رییس قوه قضاییه دستور پیگیری برای این موضوع را دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی پیرهادی در یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حادثه برای یک نوجوان در پله برقی در منطقه 16 گفت: اگر کوتاهی و قصور در این زمینه وجود داشته باشد پیگیری شود و کمیته سلامت نیز به نمایندگی شورا با خانواده این نوجوان دیدار کند.

وی با تأکید بر پیاده سازی الزامات HSE از سوی شهرداری تهران افزود: در سال 92 شهرداری موظف به تهیه نظام نامه یکپارچه سامانه HSE بوده و 10 سال و 2 ماه از تاریخ این مصوبه می گذرد و اقدام خاصی تاکنون صورت نگرفته و با وجود تغییر ساختار از شرکت شهر سالم به سازمان مدیریت بحران هنوز شاهد اقدام خاصی در این زمینه نیستیم.

پیرهادی با بیان اینکه چند کودک و نوجوان باید در پله های برقی، آبنماها و پست های برقی و فضاهایی این چنینی دچار حادثه شوند که ما اقدام لازم را انجام دهیم؟ تأکید کرد: از شهرداری تهران می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است/برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند

آب بوستان چیتگر مجدداً قطع شده است/برخی علاقمند به خشک شدن درختان هستند