مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-22سياسي

بانوان ایرانی تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند


بانوان ایرانی تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فخاری علیرضا فخاری عصر سه شنبه در مراسم نخستین یادواره شهدای زن در وزارت کشور گفت: امروز فرصتی شد تا در سلسله برنامه هایی برای تأمین زیر ساخت های کنگره بزرگ به منظور یادآوری خاطرات شهدای پایتخت که در اسفند ماه برگزار می شود حضور یابیم که نقطه عطفی برای پیمان همه ما با شهدای عزیز است.

وی ادامه داد: این پیش کنگره تحت عنوان شهدای بانوان گرامی با 560 شهید است که جان خود را در مسیر و اهداف انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

فخاری با اشاره به نقش مؤثر بانوان در دوران دفاع مقدس عنوان کرد: زنان کشور ما، نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و بخش بسیار مؤثر و عامل پیش برنده در قدرت تولید ملی هستند.

وی با تاکید بر فلسفه وجودی بانوان در به معراج رساندن و قدرت بخشی به مردان افزود: امروز شاهدیم به برکت شهادت 560 فرشته آسمانی جایگاه رفیع زنان ما نه تنها در کشور بلکه در جامعه جهانی و نه تنها در منزل بلکه در بعد همه شخصیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تلالو دارد.

استاندار تهران یادآور شد: ما قبول داریم که خون شهید جوشش دهنده و برپا کننده حرکتی است از درون، برای ساخت انسان که زنان در این مسیر در خط مقدم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان ایرانی تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند

بانوان ایرانی تکیه گاه مطمئن برای ترویج فرهنگ ناب انقلابی هستند