مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-20سياسي

تکریم دختران چادری در همدان


در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب طی مراسمی از دختران چادری برگزیده در هشت استان توسط نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام امین رضایی دولت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در آیین اختتامیه اردوی فرزندان کارکنان سازمان های جهاد کشاورزی اظهار کرد: در روزهای پایانی ماه محرم و ابتدای ماه صفر، سومین اردوی فرهنگی - تفریحی فرزندان کارکنان سازمان های جهاد کشاورزی، در همدان (پایتخت تاریخ و تمدن) برگزار شد.

وی با اشاره به حضور دانش آموزان دختر از هشت استان کشور گفت: میهمانان ما از استان های قزوین، قم، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، همدان و تهران، به مدت سه روز ضمن شرکت در برنامه های فرهنگی، از مکان های تاریخی و گردشگریِ استان، بازدید کردند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه هدف اولیه از برپایی اردوها، تاثیرگذاری معنوی و فرهنگی بر دانش آموزان بوده و هست، افزود: حضور در بارگاه امام زاده محسن، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، غار علیصدر، مقبره بابا طاهر، گنجنامه و نیز تماشای صحنه های جذاب و تاثیرگذار فصل شیدایی از جمله خدماتی بوده که به میهمانان ارائه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم دختران چادری در همدان

تکریم دختران چادری در همدان