مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:352023-08-01اجتماعي

آسانسورهای ادارات کرمانشاه استاندارد نشود، پلمب می شوند


مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه به همه دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی استان یک ماه فرصت داد نسبت به اخذ تاییدیه ایمنی و استاندارد آسانسورهای خود اقدام کنند، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه به همه دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی استان یک ماه فرصت داد نسبت به اخذ تاییدیه ایمنی و استاندارد آسانسورهای خود اقدام کنند، در غیر این صورت آسانسورهای آنها پلمب خواهد شد.

مهدی حسین پور در نشست خبری امروز (10 مرداد) یکی از مهمترین مواردی که توسط اداره کل استاندارد به صورت مستمر رصد می شود را اخذ تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورها اعلام کرد و افزود: دستگاه های اجرایی و اماکن عمومی از همین امروز یک ماه فرصت دارند نسبت به اخذ تاییدیه ایمنی آسانسورهای خود اقدام کنند، در غیر اینصورت با تایید مقام قضایی و بدون هیچ مماشاتی، نسبت به پلمب آسانسورها اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا کنون 621 مورد بازرسی از آسانسورهای مختلف سطح استان صورت گرفته، افزود: در جریان این بازرسی ها برای 325 آسانسور تاییدیه ایمینی صادر و 10 آسانسور نیز پلمب شده است.

مدیرکل استاندارد کرمانشاه از وضعیت استاندارد وسایل و تجهیزات بازی پارک ها، شهربازی ها و زمین های بازی استان نیز یاد کرد که در این زمینه بازرسی ادواری صورت می گیرد و مکات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسانسورهای ادارات کرمانشاه استاندارد نشود، پلمب می شوند

آسانسورهای ادارات کرمانشاه استاندارد نشود، پلمب می شوند