مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-08اجتماعي

انجام 2000 تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان


مدیرکل کمیته امداد خوزستان از انجام 2000 تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال شیبه عصر امروز سه شنبه در آیین هبه املاک کمیته امداد به مددجویان در کوی مدرس اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری قریب به 2 هزار مورد تعمیرات وسایل خانگی و 2 هزار و 200 مورد احداث حمام، سرویس بهداشتی و لوله کشی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان گاز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در استان خوزستان از 3 منطقه کوی طاهر اهواز کوی مدرس اهواز و شهرک شهید مدنی ماهشهر که به متعلق به کمیته امداد بوده اند، طبق درخواست چندین ساله مردم منطق کم برخوردار تعیین تکلیف و واگذاری املاک بوده است که با پیگیری های انجام شده و موافقت رییس کمیته امداد کشور و مجتمع اقتصادی از سال گذشته کوی طاهر و امسال کوی مدرس و شهید مدنی به صورت هبه واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: همچنین بخشی از املاک کوی مدرس و کوی طاهر اهواز که متعلق به کمیته امداد است به صورت رایگان به مددجویان مردم نیازمند ساکنان محلی واجد شرایط واگذار شد.

جمال شیبه بیان کرد: سال گذشته زمین های کوی طاهر در ورودی اهواز متعلق به کمیته امداد استان بودند و مردمی که در این منطقه ساخت و ساز انجام دادند، دغدغه اسناد ثبتی خانه های خود را داشتند که این املا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 2000 تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان

انجام 2000 تعمیرات وسایل خانگی برای مددجویان کمیته امداد خوزستان