مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-17اقتصادي

پیشگیری از سرطان مهم ترین اقدام انجمن «مهرانه» است


مدیرعامل مهرانه زنجان پیشگیری را مهم ترین اقدام فعالان مرکز مهرانه عنوان کرد و گفت: با آغاز این اقدام، 43 هزار نفر از بانوان و 46 هزار نفر از دانش آموزان آموزش های رایگان پیشگیری و خودمراقبتی از سرطان پستان و همچنین تغذیه را دریافت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) زنجان در نشست خبری با خبرنگاران با تاکید بر اینکه این مرکز فقط با پول بیمه اداره می شود، اظهار کرد: بیماران مراجعه کننده به مهرانه به غیر از حق بیمه باید 166 میلیارد و 800 میلیون تومان هم هزینه پرداخت می کردند که ریالی پرداخت نشده است و همین مبلغ نشان دهنده خدمت مهرانه به مردم است.

مدیرعامل مهرانه زنجان با تاکید بر اینکه بیماران ساکن در استان زنجان و همچنین سه شهرستان بیجار، میانه و تکاب در مراجعه به مرکز مهرانه هزینه ای پرداخت نمی کنند که هیچ بلکه هزینه های دارویی هم دریافت می کنند، افزود: ارائه خدمت رادیوتراپی در این مرکز به بیماران سراسر کشور ارائه می شود.

وی پیشگیری را مهم ترین اقدام فعالان مرکز مهرانه عنوان و تصریح کرد: با آغاز این اقدام از 9 سال پیش، 43 هزار نفر از بانوان و 46 هزار نفر از دانش آموزان آموزش های رایگان پیشگیری و خودمراقبتی از سرطان پستان و همچنین تغذیه را دریافت کرده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از سرطان مهم ترین اقدام انجمن «مهرانه» است

پیشگیری از سرطان مهم ترین اقدام انجمن «مهرانه» است