مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-07اقتصادي

تلاش هلال احمر درگرمای 50 درجه؛ مرکز امدادی که در 65 روز ساخته شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با تشریح اقدامات هلال احمر برای اربعین سال جاری در مرز مهران، گفت: توسعه پایگاه امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر در مرز مهران در 65 روز انجام شده است.

- غلامرضا علی محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هلال احمر امسال نیز با آمادگی کامل برای اربعین آماده خدمات رسانی در بخش های مختلف است.

وی با اشاره به برنامه های هلال احمر برای توسعه زیرساخت های امداد و نجات در مرز مهران، گفت: یکی از مهمترین طرح های هلال احمر استان ایلام توسعه و تجهیز پایگاه امدادی و درمانی جمعیت هلال احمر در پایانه مرزی مهران بوده است.

وی گفت: این طرح در گرمای 50 درجه مرز مهران و 65 روز با 14 میلیارد تومان اعتبار به سرانجام رسیده که یک رکورد در کشور محسوب می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با اشاره به ویژگی های این طرح مهم امدادی در مرز مهران اضافه کرد: پایگاه امداد و نجات مرز مهران شامل 550 متر بهسازی و نوسازی، 550 متر زیر ساخت توسعه و تجهیز و در مجموع 1100 متر مربع است.

وی با اشاره اهداف مهم این طرح برای مرز مهران به خصوص در ایام اربعین، اظهار کرد: مدیریت کنترل هماهنگی و عملیات در دو طرف مرز برای پوشش امدادی و انتقال مصدومین احتمالی در ایام اربعین حسینی و در تمام طول سال از کشور عراق به مرز مهران از طریق مرکز کنترل و هماهنگی عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش هلال احمر درگرمای 50 درجه؛ مرکز امدادی که در 65 روز ساخته شد

تلاش هلال احمر درگرمای 50 درجه؛ مرکز امدادی که در 65 روز ساخته شد