مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-21سياسي

آغاز مرحله نهایی مسابقات ملی بتن در مشهد


مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: مرحله سوم و نهایی دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن با حضور نمایندگان 26 استان کشور امروز در مشهد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمد سجادی اظهار کرد: مرحله سوم و نهایی دومین دوره مسابقات ملی کیفیت بتن با حضور نمایندگان 26 استان کشور امروز در دانشگاه شهید منتظری مشهد آغاز شد.

  وی افزود: این رقابتها ترغیب کننده شرکتهای تولیدی بتن برای تولید بتن با کیفیت است و می تواند در روند تولید مصالح ساختمانی، به ویژه بتن و مساله تاثیر آن در ساخت و ساز مسکن و ایمن تر شدن ساختمانها در برابر زلزله تاثیر بسزایی بگذارد.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی ادامه داد: در مرحله نخست رقابتها که با آزمون کتبی همراه بود حدود 600 تیم شرکت کردند و در مرحله دوم 81 تیم منتخب مرحله اول، نمونه های ساخته شده بتنی خود را به مشهد فرستادندو با داوری صورت گرفته 26 تیم از سراسر کشور به مرحله سوم راه یافتند.

سجادی گفت: امروز دوشنبه حدود 14 تیم نمونه بتنی مسابقه را می سازند و فردا بقیه تیم ها در رقابتها شرکت می کنند و بتنهای ساخته شده به خاطر شرایط خاص این مصالح ساختمانی پس از گذشت 28 روز مورد آزمون قرار می گیرند و نتایج مسابقات یک ماه بعد اعلام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله نهایی مسابقات ملی بتن در مشهد

آغاز مرحله نهایی مسابقات ملی بتن در مشهد