مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-20سياسي

300 روحانی آشنا به زبان عربی به عراق اعزام خواهند شد


رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت:بر اساس درخواست برخی از موکب داران عراقی که در جریان راهپیمایی اربعین پذیرای زائران ایرانی نیز هستند حدود 300 روحانی که به زبان عربی و فارسی مسلط هستند به کمک حوزه علمیه قم به عراق اعزام می شوند.

- رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت:بر اساس درخواست برخی از موکب داران عراقی که در جریان راهپیمایی اربعین پذیرای زائران ایرانی نیز هستند حدود 300 روحانی که به زبان عربی و فارسی مسلط هستند به کمک حوزه علمیه قم به عراق اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام حمید احمدی در گفت وگویی با رادیو اربعین با بیان این که حضور زائران ایرانی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی آغاز شده است و اگرچه هنوز موکب های عراقی در مسیر راهپیمایی به صورت کامل برپا نشده است، اظهار کرد: جلسات آموزشی و توجیهی برای مبلغان و فعالان اربعین در حال برگزاری است .

وی با بیان این که تعدادی از مبلغان که به دو زبان اردو و پشتو آشنایی دارند به مرزهای چذابه و شلمچه برای راهنمایی زائران خارحی اعزام خواهند شد، اظهار کرد: براساس درخواست برخی از موکب داران عراقی که در راهپیمایی اربعین میزبان زائران ایرانی هستند حدود 300 روحانی آشنا به زبان عربی با کمک حوزه علمیه قم به عراق اعزام خواهند شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 روحانی آشنا به زبان عربی به عراق اعزام خواهند شد

300 روحانی آشنا به زبان عربی به عراق اعزام خواهند شد