مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-18سياسي

قائم مقام وزیر کشور: فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ ترین جهاد است


در کشور حدود 2020 محله کم برخوردار شناسایی شده و کار عمرانی، درمانی و فرهنگی در این محلات به صورت جدی و هدفمند از سوی دستگاه ها و نهادهای مردمی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پرند، صبح امروز و در چهارمین روز از فعالیت اردوی جهادی درمانی قرارگاه جهادی الکفیل در شهر پرند، علی آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی از 2020 محله کشور از اقدامات این گروه جهادی بازدید و اظهار کرد: فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ ترین جهاد است.

  وی افزود: در کشور حدود 2020 محله کم برخوردار شناسایی شده و کارهای عمرانی، درمانی و فرهنگی در این محلات به صورت جدی و هدفمند از سوی دستگاه های مسئول و نهادهای مردمی در حال انجام است.

  آقا محمدی همچنین به اجرای طرح پزشک خانواده، بیمه سلامت و تخصیص ساختمان برای اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

بازدید رییس کمیته امداد از فعالیت گروه جهادی در شهر پرند    سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز با حضور در شهر پرند از اقدامات قرارگاه جهادی الکفیل بازدید و بر ضرورت همکاری مراکز نیکوکاری و خیران با گروه های جهادی تاکید کرد و گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی، تشکیل گروه های جهادی است که داوطلبانه به مناطق محروم سفر می کنند و مشغول خدمت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر کشور: فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ ترین جهاد است

قائم مقام وزیر کشور: فعالیت در مناطق کم برخوردار بزرگ ترین جهاد است