مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:502023-08-21اقتصادي

انتظارات نماینده اسدآباد از نیروهای انقلابی


یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از کسانی که باید بیشترین نقش مثبت را در وحدت نیروهای انقلابی داشته باشند، انتظار داریم وحدت شکنی نکرده و در پازل دبل آقازاده واژه پرداز در اتهام زنی به نیروهای انقلاب قرار نگیرند.

- یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از کسانی که باید بیشترین نقش مثبت را در وحدت نیروهای انقلابی داشته باشند، انتظار داریم وحدت شکنی نکرده و در پازل دبل آقازاده واژه پرداز در اتهام زنی به نیروهای انقلاب قرار نگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه 30 مرداد 1402 صحن مجلس در تذکری با تاکید بر حمایت مجدد خود از دولت و رییس جمهوری گفت: از رییس جمهوری انتظار دارم اکنون که تورم کنترل شده از فعالیت بازیگران اقتصادی برای کاهش دلار در جهت بهبود معیشت مردم جلوگیری کند؛ اکنون براساس منطق اقتصادی قیمت ارز باید کاهش یابد.

وی افزود: از کسانی که باید بیشترین نقش مثبت را در وحدت نیروهای انقلابی داشته باشند، انتظار داریم وحدت شکنی نکرده و در پازل دبل آقازاده واژه پرداز در اتهام زنی به نیروهای انقلاب قرار نگیرند؛ بگذارید همان حقیقت گریزان و ناسپاسان انقلاب و رسانه هایی که مدعی اصولگرایی هستند برای او کف و هورا بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات نماینده اسدآباد از نیروهای انقلابی

انتظارات نماینده اسدآباد از نیروهای انقلابی