مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-12اقتصادي

نسـخه نهایی منشور پروژه پنجره واحـد مدیریت زمین ابلاغ شد


د مدیریت زمین را ابلاغ کرد.

- رییس سازمان امور اراضی کشور نسـخه نهایی منشور پروژه پنجره واحـد مدیریت زمین را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی رییس سازمان امور اراضی کشور و دبیر کارگروه فراقوه ای مبارزه با زمین خواری ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی طی نامه ای به اعضای کارگروه نسخه نهایی منشور پروژه پنجره واحد مدیریت زمین را ابلاغ کرد.

در بخشی از این منشور آمده است: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به عنوان یکی از 23 پروژه اولویت دار دولت الکترونیک و با دو هدف کلی پیشگیری از مفاسد زمین خواری و ساماندهی نحوه ارائه خدمات حوزه زمین و ساختمان راه اندازی شده است.

این سامانه از یکسو قابلیت شناسایی تخلفات زمین خواری و ساخت وسازهای غیرمجاز در اراضی حساس کشور را با استفاده از تصاویر ماهواره ای فراهم کرده است که به عنوان بستری برای معرفی موارد زمین خواری و نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی ذیربط قابل استفاده است.

از سوی دیگر سامانه با فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی مدیریت هوشمندانه و سیستمی فرایندهای بین دستگاهی جهت ارائه مجوزها و استعلامات حوزه زمین و ساختمان، سازوکارهای مناسبی را برای پیشگیری از بروز مفاسد و مشکلاتی نظیر جعل استعلامات و مجوزها، تبانی و ارتشا توسط زمین خواران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسـخه نهایی منشور پروژه پنجره واحـد مدیریت زمین ابلاغ شد

نسـخه نهایی منشور پروژه پنجره واحـد مدیریت زمین ابلاغ شد