مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:072023-08-06اقتصادي

4 بانک کشور در سال گذشته هیچ تسهیلاتی به بخش تعاون ندادند


معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با وجود تکلیف بانک ها به اینکه باید 25 درصد تسهیلات خود را به بخش تعاون اختصاص دهند، 4 بانک در سال گذشته هیچ گونه تسهیلات به بخش تعاون اختصاص ندادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی مسکنی امروز در مراسم چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک توسعه تعاون، در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه سهم بانک توسعه تعاون از تسهیلات حساب پیشرفت و عدالت چگونه است، گفت: در هشتاد و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، رییس جمهور تأکید کرد که 25 درصد از تسهیلات بانک های کل کشور به بخش تعاون اختصاص پیدا کند.

سال گذشته هم چنین تکلیفی برای بانک ها در نظر گرفته شده بود، اما از 28 بانک کشور، 4 بانک هیچ گونه تسهیلاتی به بخش تعاون ندادند و 24 بانک دیگر در مجموع 30 هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش تعاونی از محل منابع داخلی خود و تسهیلات تکلیفی پرداخت کردند.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بر اساس قانون بودجه 1402 در تبصره 18 قرار است حساب های پیشرفت و عدالت استانی صورت گیرد که در حال حاضر در مرحله برش استانی و تخصیص منابع هستیم که به استان ها ابلاغ شده و قرار است 25 درصد از منابع بانک ها به بخش تعاون اختصاص پیدا کند و در مرداد ماه گزارشی از مجموعه تسهیلاتی که در قالب تبص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 بانک کشور در سال گذشته هیچ تسهیلاتی به بخش تعاون ندادند

4 بانک کشور در سال گذشته هیچ تسهیلاتی به بخش تعاون ندادند