مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-07ورزشي

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر عربستان شکست خورد


تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین دیدار از مرحله دوم و جدول یک هشتم نهایی دهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی، دوشنبه شب 16 مردادماه با شکست تیم تیم کشورمان برابر تیم عربستان با نتیجه 29 بر 26 پیگیری شد.

تیم هندبال نوجوانان کشورمان که به عنوان تیم نخست از مرحله مقدماتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده در این مرحله با تیم های آلمان و عربستان و جزایر فارو همگروه است.

در اولین مسابقه این مرحله، شاگردان رحیمی زاده نیمه اول را برابر تیم عربستان با نتیجه 14 بر 10 به پایان رساند و در حالیکه تا ده دقیقه نیمه دوم هم با چهار گل از هم قاره ای خود در آسیا جلو بود با اشتباهات فردی بچه ها و تغییر تاکتیک تیم عربستان بازی به تساوی رسید.

هندبالیست های زیر 19 سال ایران در این نیمه بیش از هفت دقیقه گلی را وارد دروازه عربستان نکردند تا این تیم از این فرصت برای تساوی بهره ببرد.

در نهایت در ده دقیقه آخر عربستانی ها اختلاف را به دو و در نهایت سه گل رسانده و با نتیجه 29 بر 26 تیم ایران را شکست دادند.

با توجه به هم گروهی تیم ایران با جزایر فارو در مرحله گروهی، دو امتیاز حاصل از برد تیم هندبال کشورمان در جدول محاسبه شده و هم اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر عربستان شکست خورد

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر عربستان شکست خورد