مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-08دانش

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته اول شهریور


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: پذیرش دانشجو برای مهرماه سال جاری از هفته اول شهریورماه با 6 هزار ظرفیت دارای تضمین اشتغال آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) در 29 فروردین سال جاری در ارتباط با ضرورت لحاظ آمایش سرزمین در ارایه آموزش ها و اهتمام جدی برای رفع بیکاری دانش آموختگان دانشگاه ها، یادآورشد: با سرلوحه قرار دادن فرمایشات ایشان تلاش کردیم ضمن انجام کامل آمایش آموزش عالی علمی کاربردی، در برنامه ها تسریع نماییم بنابراین طی هماهنگی و رایزنی با 120 شرکت مجری آموزش های علمی کاربردی، 27 هزار ظرفیت تضمین اشتغال فراهم شد که از این تعداد 6 هزار ظرفیت تضمین اشتغال برای پذیرش مهر 1402 در نظر گرفته شده است.

بلندی افزود: از بین این فرصت های شغلی تضمین شده بخشی از دانشجویان در حین تحصیل و بخشی نیز پس از فارغ التحصیلی جذب بازار کار می شوند.

وی در بخشی از سخنان خود به طرح آباد نیز اشاره کرد و گفت: هدف این طرح آموزش برای اشتغال دانش آموختگان سایر دانشگاه ها با کمک صنعت است که طی آن دوره های آموزش عالی کوتاه مدت مهارتی در محل کار آموزش داده می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: با استقبال صنایع فعال در آموزش های علمی کاربردی هم اکنون 45 هزار ظرفیت برای مهارت آموزی در حوزه آموزش عالی ایجاد شده که این میزان قابل ارتقا به 100 هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته اول شهریور

آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی از هفته اول شهریور