مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-18اجتماعي

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/احتمال سیلابی شدن رودخانه ها


رییس اداره پیش بینی هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بررسی های هواشناسی بیانگر آغاز بارش باران و وزش تندباد موقتی از اواخر وقت امروز جمعه در استان است.

- مهدی صابری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بررسی ها بیانگر آغاز بارش های رگباری باران و وزش موقتی تندباد در استان از اواخر وقت امروز است که تا روز یکشنبه نیز در مناطق مختلف استان تداوم خواهد داشت.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: طبق بررسی های هواشناسی و نقشه های پیش یابی و با توجه به آغاز بارش های رگباری در این استان لازم است تا شهروندان از اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها خودداری کنند.

صابری با بیان اینکه هشدار زرد در این زمینه صادر شده است، اضافه کرد: این بارندگی ها بیشتر در نقاط شمالی پیش بینی شده که همراه با آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها خواهد بود.

وی ادامه داد: آمادگی دستگاه ها در زمینه سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در مدت زمان یاد شده از ضروریات است و محکم سازی سازه های تبلیغاتی هم برای جلوگیری از سقوط اشیا لازم است.

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه افزایش سرعت باد پیش بینی می شود، ادامه داد: کاهش دما نیز برای استان همزمان با بارش های رگباری پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/احتمال سیلابی شدن رودخانه ها

هوای آذربایجان غربی بارانی می شود/احتمال سیلابی شدن رودخانه ها