مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-23اقتصادي

آبفا مسئول تامین آب روستاهای قشم است


مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: براساس شرح وظایف تعیین شده از سوی دولت، آبرسانی در منطقه ویژه اقتصادی قشم که عمده روستاها از مرکز تا غرب جزیره قشم را شامل می شود و همچنین شهر درگهان (با وجود قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد .

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: براساس شرح وظایف تعیین شده از سوی دولت، آبرسانی در منطقه ویژه اقتصادی قشم که عمده روستاها از مرکز تا غرب جزیره قشم را شامل می شود و همچنین شهر درگهان (با وجود قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد قشم) با آبفای هرمزگان است.

شهرام داوری صبح امروز (اول مردادماه) با اعلام این خبر بیان کرد: شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم براساس قانون، موظف به تامین آب برای 30 هزار مشترک خود در 300 کیلومتر مربع از جزیره یک هزار و 500 کیلومتر متر مربعی قشم است.

وی ادامه داد: 23 هزار مشترک ما در شهر قشم و 7 هزار مشترک دیگر در پنج روستای تولا، حمیری، دفاری، کابلی، تلمبو و خانه های مسکن مهر شهر قشم هستند که وظیفه شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم تامین آب مورد نیاز این مشترکان است.

به گفته مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، آبرسانی به روستاهای جزیره وظیفه ذاتی این مجموعه نیست اما مدیرعامل سازما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا مسئول تامین آب روستاهای قشم است

آبفا مسئول تامین آب روستاهای قشم است