مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:452023-08-01سياسي

رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان مرکزی آغاز شد


مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان مرکزی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی 3 با 350 گروه جهادی در استان مرکزی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار علی مطلبی صبح سه شنبه در مراسم افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی 3 اظهار داشت: جهادگران بسیجی برای خدمت بی منت به مردم لحظه ای متوقف نمی شوند و جبهه جهانی خدمت رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته تر خواهند کرد و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد و برای اعتلای اسلام نقش آفرینی می کنند.

مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج استان مرکزی افزود: بسیج امروز مصمم تر از هر زمانی برای خدمت به مردم در میدان است و جهادگران بسیجی با اتکا به قدرت ایمان و عزمی راسخ برای آبادانی ایران قوی و مقتدر خالصانه تلاش می کنند.

وی با اشاره به آغاز رزمایش جهادگران فاطمی 3 در سراسر استان گفت: مرحله سوم رزمایش جهادگران فاطمی از امروز دهم تا نوزدهم مرداد ماه به مدت 10 روز همزمان با دیدار تاریخی امام خامنه ای با جهادگران و بسیج سازندگی برگزار می شود.

مطلبی افزود: در این رزمایش جهادگران در گروه های تخصصی در مناطق کم برخوردار خدمات درمانی، اقتصادی، علمی، آموزشی، فرهنگی، عقیدتی و عمرانی به ولی نعمتان انقلاب در حاشیه شهرها و مناطق محروم و روستاهای محروم ارائه خدمات می دهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان مرکزی آغاز شد

رزمایش «جهادگران فاطمی 3» در استان مرکزی آغاز شد