مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:052023-08-20سياسي

رویکرد مردمی در اولویت برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر باشد


تا زمانی که در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد رویکردها مردمی نباشد و به این سمت حرکت نکنیم از سوداگران و قربانیان مواد مخدر عقب خواهیم ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا شنبه شب در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حوزه آگاه سازی و مقابله با آسیب های اجتماعی باید از ظرفیت مردمی استفاده شود و علاوه بر آموزش، روی ضدارزش بودن اعتیاد به مواد مخدر به عنوان یک قبح، جامعه را حساس کنیم.

وی افزود: تا زمانی که در حوزه آسیب های اجتماعی به ویژه اعتیاد رویکردها مردمی نباشد و به این سمت حرکت نکنیم از سوداگران و قربانیان مواد مخدر عقب خواهیم ماند.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید از ظرفیت مردمی و آموزش های عمومی برای مقابله با مواد مخدر در طرح یاریگران زندگی در روستاها استفاده شود.

زارعی کوشا افزود: در بازدیدهای سرزده از برخی نقاط شهر سنندج که محل تجمع این افراد است شرایط بسیار نامناسب حاکم بوده و باید به صورت ضرب الاجل در این زمینه اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی در مورد کمپ بانوان و موضوعات موجود پیرامون این کمپ هم گفت: توقع این بود تا الان اتفاقات خوبی در این حوزه افتاده باشد عملکرد و توجیهات بهزیستی استان در این خصوص قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد مردمی در اولویت برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر باشد

رویکرد مردمی در اولویت برنامه ریزی برای مبارزه با مواد مخدر باشد