مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:002023-08-09سياسي

الکترونیکی شدن فرآیندهای زمینه تخلف را کم می کند


استاندار فارس با یادآوری اینکه دولت سیزدهم، رویکردی جدی را برای الکترونیکی شدن فرآیندها، دنبال می کند، تاکید کرد که این اقدام در سایه تعامل و همکاری با قوه قضاییه می تواند بسیار کارآمد بوده و زمینه تخلف را کاهش دهد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با یادآوری اینکه دولت سیزدهم، رویکردی جدی را برای الکترونیکی شدن فرآیندها، دنبال می کند، تاکید کرد که این اقدام در سایه تعامل و همکاری با قوه قضاییه می تواند بسیار کارآمد بوده و زمینه تخلف را کاهش دهد.

دکتر محمدهادی ایمانیه، چهارشنبه 18 مرداد در همایش دوره های آموزشی کشوری تبیین و ترویج دو استاندارد ملی با عنوان سیستم مدیریت ضد رشوه و سیستم مدیریت سوت زنی در شیراز، گفت: هرچه بتوانیم در بحث الکترونیکی کردن فرایندهای مرتبط با دولت تلاش کنیم و نقش مستقیم افراد را کاهش دهیم، در راستای مبارزه با فساد و رشوه گیری و مکانیزم های مقابله با آن نیز موفق تر خواهیم بود.

وی، نقش دستگاه قضایی را در زمینه مبارزه با فساد و رشوه گیری ارزشمند دانست و ادامه داد: این رویکردی که دولت سیزدهم در خصوص الکترونیکی کردن فرایندها در پیش گرفته، در سایه تعامل و همکاری با قوه قضاییه می تواند بسیار کارآمد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الکترونیکی شدن فرآیندهای زمینه تخلف را کم می کند

الکترونیکی شدن فرآیندهای زمینه تخلف را کم می کند