مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-08سياسي

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت


خبر در روزگار ما، سرچشمه ای از خرد است که رودخانه دانایی را به دریای توانایی پیوند می زند و آیینه گون، نمای نمایانی از روزگار را عرضه می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت متن پیام دکتر زلفی گل به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم دانایی، عزّت و عظمت انسان است و عیار متقنی که مقوّم و موید اشرف المخلوقات بودن آدمی در شمار می آید که آن که خود و فراخود خویش را بشناسد این سعادت را خواهد داشت که خدای خویش را بشناسد و از بندگی اش، ارج و اعتبار بگیرد.

فطرت انسان، در تکمیل معرفت و تحصیل فضیلت، جز به وصول حقیقت و درک خبر میسر نمی شود و بر این اساس، انسان با تکیه بر معارف آسمانی، دل در گرو عقل زمینی خویش دارد که از این میان حلقه ی وصل عرش و فرش انسان، پیغامبرانی خواهند بود که به صداقت و خیرخواهی، بشارت گوی و انذاربخش مردم می شوند.

خبر در روزگار ما، سرچشمه ای از خرد است که رودخانه ی دانایی را به دریای توانایی پیوند می زند و آیینه گون، نمای نمایانی از روزگار را عرضه می دارد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری که خود در تعلیم خبر و تربیت خبرنگاران این روزگار کوشاست، این افتخار را دارد که به مدد خبر و به امداد خبرنگاران، بایدهای خدمت خویش را محف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

وزیر علوم با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت