مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 23:252023-07-31سياسي

اردکان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد شد


فرماندار اردکان با بیان اینکه بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد در اردکان برگزار می شود، گفت: این رویداد از 19 تا 20 مرداد با همکاری اوقاف و امورخیریه استان یزد در اردکان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سبزواری در کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان اردکان اظهار داشت: جایگاه قرآن کریم به عنوان بهترین و جامع ترین راهگشای تمامی آسیب ها و مسائل اجتماعی باید تبیین شود.

وی بر لزوم تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) به عنوان سریع ترین و کارآمدترین شاه راه رسیدن به سعادت تاکید کرد و افزود: برای انتخاب شهر میزبان، شاخص های مختلفی بررسی و اردکان به عنوان میزبان مسابقات انتخاب شد؛ یکی از این دلایل ظرفیت نیروی انسانی شهر و مجموعه منسجم آن است که امیدواریم به بهترین نحو برگزار شود.

فرماندار اردکان بر لزوم تکریم و تجلیل از برگزاری برنامه های قرآنی مستمر در مساجد و حسینه های شهرستان تاکید کرد و اظهار داشت: تقویت آموزش قرآن به عموم شهروندان در بعد محتوایی ضروری است.

سبزواری همچنین به تشریح بند 3 از ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه پرداخت و یادآور شد: به تسهیلات حمایتی قابل توجه برای مراکز فرهنگی، رسانه ای، سینمایی و مطبوعاتی در راستای اعتلای فرهنگ عمومی در راستای تحکیم سبک زندگی اسلامی - ایرانی توجه شود و ارائه راهکارهای تخصصی به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردکان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد شد

اردکان میزبان بزرگترین رویداد قرآنی استان یزد شد