مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:352023-07-24اقتصادي

عوارض پارک حاشیه ای در تهران چقدر است؟+فیلم


مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در خصوص عوارض پارک حاشیه ای، گفت: به ازای هر نیم ساعت توقف 2200 تومان هزینه دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجتبی شفیعی مدیر عامل سازمان حمل ونقل ترافیک شهر تهران در حاشیه آیین آغاز بکار طرح پارک حاشیه ای در پایتخت در پاسخ به پرسش فارس مبنی بر چگونی در یافت عوارض، گفت: بر اساس نوع خودرو و مدت توقف شورای اسلامی شهر تهران عوارضی را محاسبه کردند.

وی ادامه داد: ساده ترین محاسبه برای سواری و خودروهای وانت که تعداد آنها نیز در تهران زیاد است به ازای هر نیم ساعت 2200 تومان خواهد بود که از همان اول محاسبه آغاز خواهد شد و دیگر نیم ساعت توقف رایگان نداریم.

شفیعی در در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پارک بان ها بر می گردند؟ گفت: ما محدودیتی برای سرمایه گذار در استفاده از ابزار قائل نشدیم اما برای سرمایه گذاران به صرفه تر است که از خدمات هوشمند استفاده کنند ؛شاید در برخی جاها از پارکبان هم استفاده شد.

وی در خصوص میزان خطای این خودروها در هنگام خوانش پلاک ها، گفت: 95 درصد دقت دوربین های پلاک خوان ثبت شده است و چون تعداد دفعات چک پلاک زیاد است امکان خطا کاهش می یابد.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض پارک حاشیه ای در تهران چقدر است؟+فیلم

عوارض پارک حاشیه ای در تهران چقدر است؟+فیلم